ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Νέα

Customer Service Excellence Training

26 Ιουνίου 2019

Το Σαββατοκύριακο 22-23/06 είχαμε τη χαρά να έχουμε μαζί μας τον Πέτρο Ρούση, σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων ειδικά σχεδιασμένο για τους ανθρώπους της Rhetor Law Firm. Με τη βοήθεια εισηγήσεων, ομαδικών εργασιών και παιχνιδιών, η ομάδα της Rhetor είχε την ευκαιρία να ενισχύσει τις δεξιότητες και τις γνώσεις της σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών, αποτελεσματικής επικοινωνίας, ομαδικότητας και συνεργασίας. Και συνεχίζουμε…!